Tuesday 11 August 2015

Booktube-a-thon wrap up

Така, този пост вече се изтри веднъж и бях на прага на истерията, но въпреки това мога гордо да заявя, че прочетох седем книги през изминалата седмица, въпреки че не точно тези, които бях планирала.
Поздравявам всички, участвали в маратона.

И така, в понеделник успях да завърша "Железния изпит", на който дадох 4,5/5 звезди. Макар да започнах доста късно сутринта, успях до пет следобед да съм готова с книгата и да се захвана с "Демонично стъкло". Нея завърших в 2,30 вечерта и от мен получи 4/5 звезди.

Във вторник прочетох "Моторни песни" на Вапцаров и наистина много се впечатлих от тази стихосбирка. Заслужава 5/5 звезди. Същия ден, след много чудене, реших да се пробвам с "Dream a little dream" от К. Гир.

Книгата четох сряда, а четвъртък сутринта я бях завършила и останах с невероятни впечатления. Влюбих се във всеки един персонаж, в стила на писане и в самата история. Моля някой да прочете книгата и да шипва заедно с мен Лив с Грейсън. А да, също така й давам 5/5 напълно заслужени звезди. С нея изпълнявам предизвикателството за книга, която много съм искала да прочета.

В петък прочетох "Аз съм знаменитост", която не харесах в началото, но после стана по-интересна и забавна и сладка. 3,5/5 звезди. С нея изпълних предизвикателството за последнозакупена книга.

Събота вечерта започнах "Маскарад" и я завърших отново рано сутринта. Тя е книгата, която прочетох на един дъх.

В неделя, след доста чудене, прочетох "Ние, лъжците" за последното предизвикателство. Получи 3/5 звезди.

Това е от мен, а вие какво прочетохте?

No comments:

Post a Comment