Wednesday 2 September 2015

August Wrap Up

Август беше един доста успешен за мен месец и то главно заради booktube-a-thon- а, който се проведе в началото на месеца.

Първите седeм книги изпълняват предизвикателствата в маратона:

1- "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър. Честно да си кажа, влюбих се в книгата. Предимно приключения и магии, а светът е много интересен. 4,5/5 звезди.

2- "Демонично стъкло" от Рейчъл Хокинс. Беше добър завършек на поредицата, забавно четиво, с което убих три часа. 4/5 звезди от мен.

3- "Моторни песни" на Никола Вапцаров. Една стихосбирка, която ми хареса неочаквано много и аслужава 5/5 звезди.

4- "Dream a little dream" на Керстин Гир. Какво да кажа, беше любов от първата страница и силно я препоръчвам- 5/5 звезди.

5- "Аз съм знаменистост" на Кейти Бърчал. Не е нищо особено, даже бих казала, че в началото е доста скучна, но нататък става по-вълнуваща и завършва очарователно, за това 3,5/5 звезди.

6- "Маскарад" от Мелиса Де Ла Круз, която е продължение на поредица. Беше по-добра от първата книга и й давам 3,8/5 звезди.

И последната книга от read-a-thon- a e "Ние, лъжците", която не харесах особено много и от мен получава 3/5 звезди.

След тази натоварена седмица си дадох малко почивка и успях да прочета само още две книги, а именно:

"Сянка и кост" от Лий Бардуго, която много ми хареса, но доста често се дразнех на главната героиня, за това получава 4,3/5 звезди;

И "Фенка" от Рейнбоу Роуъл, която наистина бях забравила колко обичам и която си заслужава 5/5 звезди.

Е, това беше най-продуктивния ми месец за тази година относно книги. И просто виждам как след 15-ти този блог съвсем ще замре, за това да се извиня предварително.

Чао!

П.П. забравих да кажа, че този месец завърших и "Писма до мъртвите с любов" на Ава Дилийра.



No comments:

Post a Comment