Saturday 28 July 2018

Music, music, music

От около месец насам се двоумя дали да публикувам такъв пост. Тази година досега е най-добра по отношение на откриване на нови песни, изпълнители и като цяло разширяване на музикалните ми хоризонти(така да кажем). Ето защо взех решението да споделя с вас своите фаворити, въпреки че съм сигурна, че повечето от тях ще ви бъдат познати.
image: astralwerks.com
Ще започна с моя номер едно изпълнител за 2018-та, а именно- Eden. Текстовете му са това, което ми допада най-много, но честно казано съм влюбена и в почти всяка една негова мелодия. Има и няколко много добри кавъра, най-любимият ми от които е на всеизвестната песен Crazy in love заедно с Leah Kelly. Когато погледна коментарите под неговите песни винаги повечето хвалят гласа му, който със сигурност е нещо изключително. Ако не сте попадали досега на негово парче, горещо препоръчвам XO, Wake up и Sex(моят личен фаворит).

image: battlewind.co.uk
Втора в списъка е наскоро нашумялата Billie Eilish, за която съм сигурна, че всички сте чували. Въпреки текстовете й да клонят леко към психопатската страна на нещата, отново те са ми любимата част. Помага и фактът, че момичето често се облича доста развлачено(моят любим стил). Няма да пропусна и тук да отбележа както инсрументала, така и клиповете към песните й(отново на прага на лудостта). Харесвам най-вече Watch и Bellyache, със сигурност ги чуйте, ако още не сте.

Любимият ми албум тази година е Shawn Mendes: the album. Обичам всяка една песен, всяка една мелодия и всеки един лирикс. Въпреки това най-много ми лежат на сърцето Queen, Particular taste и Nervous.

Не мога да не спомена и новия албум на Taylor Swift, за който съм чувала доста на брой различни мнения. Повечето хора от моето обкръжение не са му големи фенове, но на мен много ми допада. Тази промяна в стила й, според мен, беше очаквана, та даже и нужна. Любими са ми New Year's day, This is why we can't have nice things и Don't blame me. 

Мисля, че идва ред на отделните песни, които задължително трябва да спомена. Това са сингъли на музиканти и групи, които не обичам чак толкова, но въпреки това са били неизменна част от плейлист-а ми в Spotify: 








А кои са вашите любими изпълнители?

No comments:

Post a Comment