Friday 27 March 2015

Favourite female characters

Здравейте книжни маниаци!
Това е най-свестният колаж,
 който намерих за синдер
Днес реших, че ще изброя всичките си любими героини от книги. Да, малко необичайно, но тъй като се мъча със "Скарлет", реших, че ще е добре да направя нещо за разведрение.
 И така, само да вметна, че не са подредени по някакъв специален начин, всички си ги обичам еднакво много.
1- Изабел Лайтууд от "Реликвите на смъртните". Много ми харесва в нея, че може да ти срита задника по всяко време, но също така е и забавна и умна, и харесва Саймън. Sizzy is love.

2- Сесили Херондейл (за която няма да дам снимка или рисунка). Не знам защо толкова я харесвам, но е наистина интересен образ.

3-Лин Синдер. Все още не ме е издразнила много, аккто обикновено става с главните героини в поредица или книга. Харесва ми как разсъждава, а и тя и Каи са сладури.


този колаж е смисълът на живота ми
4-Джини Уизли и Хармаяни Грейнджър(не, не знам защо ги написах на едно място). Все пак нямаше да съм аз, ако не включа ХП 
герои.


5-Ана и Лола от книгите на Стефъни Пъркинс. Няма как да не харесващ героите на тази авторка, поне в първите две книги, тъй като още не съм прочела "Рисунка за Айла". Shame on me.

Колажът е мой, да се похваля


6-Селена Сардотиен. Нужно ли е някакво обяснение изобщо? Вярно е, че понякога се държи леееко тъпо, но е Селена Сардотиен все пак.


7-Роуз Хатауей. И въпреки, че още не съм довършила поредицата(в момента допечатват петата книга и за това не съм я прочела все още), толкова се възхищавам на Роуз. Сериозно, нещата през които премина...шапка и свалям.

8-И последна, но не на последно място Мара Дайър от The unbecoming of Mara Dyer, една от най-любимите ми поредици някога.
Може по-късно да се сетя за още хора, защото това съм аз все пак и все ще съм пропуснала някого. 
И така, призовавам всеки, който поиска, да направи такъв списък или каквото е там.
Приятен дъждовен следобед от мен.



No comments:

Post a Comment