Wednesday 8 April 2015

Аз бях тук от Гейл Форман

Много се чудих как да формулирам това ревю и реших, че ще го направя само и единствено без спойлери и кратичко.
Тъй като това е първата ми книга на Гейл Форман, не бих могла да сравня този роман с предните и два, издадени у нас. Но останах доста впечатлена и се замислям да ли да не подхвана и "Да остана ли" и "Къде беше", макар че съм гледала филма по първата част на тази двулогия(?)
Както и да е, да се върна към ревюто.
Коуди и Мег са две най-добри приятелки. Неразделни, правят всичко заедно. Ала Мег отива да учи в престижен колеж, а другото момиче остава в родния си мъничък град, заедно с майка си, която сменя приятеля си на всеки няколко месеца, и животът на Коуди не е особено цветен. И един ден тя  и родителите на Мег получават бележка за самоубийството на момичето. Всички са потресени, а Коуди недоумява как не е видяла, че това може да се случи. 
И така Коуди си поставя задачата да разбере защо най-добрата и приятелка, умна, общителна, с прекрасно семейство, е постъпила по този начин. Момичето намира нови приятели и тайнствено привлекателно момче, замесено също в цялата бъркотия. Дали Коуди ще открие отговор на въпросите си, или просто ще оплеска нещата още повече?
Честно, намерих книгата за много отпускаща. Въпреки че включва теми като самоубийство и депресия, е написана много леко и интересно. Чете се изключително бързо, пък и подхожда на мрачното време навън(айде бе, пролет!).
Като цяло препоръчвам на всеки, търсещ си не много натоварващо четиво, книжка за разпукане, или ако просто досега не сте чели нищо на Форман.
Лично аз се нуждаех от good contemporary когато я четох(вчера) и бих я препоръчала на човек в reading slump.
5 от 5 звезди.
Е, това е от мен за днес.
Чао!

No comments:

Post a Comment