Friday 26 February 2016

Books and songs recommendations

Отадвна мисля дали да направя такъв пост и когато наскоро видях тези на Ана и Кая реших, че най-накрая е време. 
(Песните, които съм съчетала с тези романи, няма да бъдат задължително най-новите или от един музикален жанр.)

1-За една от най-любимите ми книги- "Целувка за Ана"- съм избрала "You belong with me"на Тейлър Суифт. Тази така позната песен, лично според мен, почти напълно подхожда на ситуацията, в която се намира самата Ана:


If you could see
That I'm the one

Who understands you.

Been here all along.
So, why can't you see
You belong with me.

2- Винаги, когато чуя "King" на Years and Years, свързвам песента с Каи и чувствата му към Синдер в първата книга от поредицата, защото текстът е просто толкова подходящ:

I was a king under your control
I want to feel like you've let me go
So let me go
3- Като заговорихме за "Лунните хроники", наскоро се сетих, че "I really like you" на Карли Рей Джебсън напълно си отива с емоциите на Крес:

I really wanna stop
But I just got the taste for it
I feel like I could fly with the boy on the moon
So honey hold my hand, you like making me wait for it
I feel like I could die walking up to the room

4- На мнение съм, че "The weight" на Шон Мендес е най-перфектната песен за "Среднощна корона" и съм готова да се бия с всеки, който е готов да спори с мен:
I never knew,
She was sleeping next door with the kid I grew up with And I can't go back to her anymore, no You tell me you were happier with him, but you want me to stay And you tell me that you needed time but you pushed me away And when you try to take me back, my heavy heart just breaks




5- Накрая, но не на последно място, за "Звезди за Лола" съм избрала Never be alone, отново на Шон(не знаете колко го обичам):
Right now it's pretty crazy
And I don't know how to stop or slow it down
Hey
I know there are some things we need to talk about
And I can't stay
Just let me hold you for a little longer now


Надявам се постът да ви е харесал. Кои са вашите любимци?

No comments:

Post a Comment