Monday 7 March 2016

February Wrap Up

Осъзнавам, че съм малко закъсняла с този пост, но все пак държа да споделя какво прочетох през изминалия месец.

Февруари беше доста интересен и изпълнен с неочаквани четива, тъй като започнах да използвам приложение, начречено Wattpad, където са публикувани всякакви истории, фенфикшъни и т.н. Три от книгите, които ще назова в този пост, съм намерила там, но реших, че ще ги зачета, тъй като всъщност бяха добавени в Goodreads.



1- Крес от Мариса Мейър. Започнах третата част на тази поредица още през месец март, но не бях в настроение да я дочета, след което я дадох на една приятелка, която ми я върна едва в средата на месеца. Зачетох се и я завърших за ден или два. Обожавам сюжета, стила, но най-вече героите, които авторката е създала. 5/5 звезди.

2- Winter отново от Мариса Мейър. Много ме е яд, че още не е издадена у нас, но тъй като не исках да чакам, я прочетох в оригинал. Няма да издавам нищо, но просто знайте, че е прекрасна и щях да се разрева от щастие накрая. 5/5 звезди.

3- Историите, които назовах по-нагоре, ще предтсавя едновременно. А те са "The bad boy stole my bra". която ми е личен фаворит; "The bad bоy, cupid and me", на която по едно време започнаха да ми текат съзли от смях; и "I almost killed my crush's mom". Не съм сигурна какво да напиша, освен че и трите бяха доста добре написани и увлекателни. Докато ги търсех, попаднах на някои наистина потресаващо зле написани, скучни или твърде сладникави, но няма да ви лъжа, I am a sucker for contemporary.

Е, постът беше кратичък, но надявам се не и скучен.
Кое е вашвто любмо четиво за изминалия месец?



No comments:

Post a Comment