Monday 2 February 2015

Fangirl problems

Всеки от нас, обсебените от книги и сериали хора, има сериозни проблеми. Например, не може да заспи преди 1 през нощта, защото трябва да прочете "само още една глава", или да изгледа "само още един епизод". Да, мисля че се разбрахме. И така, тъй като нямам какво да правя в 12 вечерта, реших, че ще е добре да напиша нещо ново в този така...странен блог.
Както и да е, казах си, че днес ще е най-подходящото време да обсъждаме проблемите на нас, горките маниаци.
Едно от нещата, които най-често ми се случват, е някой да ме попита "коя книга четеш?" и аз, опитвайки се да му отговоря по начин, че да го заинтригувам, правя така, че човека гледа да страни от мен в следващите няколко часа. Но повечето ни приятели просто не разбират от Post Potter depression, reading slumps и всякакви такива, които се случват на нас, "скучните книжни червеи" ежедневно. Е, аз какво да направя, че тъпите мъгъли\мундани са толкова...ами...невдяващи:D Нека благословим създателя на тъмблр(ако имате тъмблр, оставете линк в коментарите)
Друг проблем, родителите. "Ама аз на твоите години не четях такива глупости". Не знам това дали само на мен се случва, ама е гадничко. Ехо, радвайте се, че четем. Останалата част от тийнейджърите по света в този момент зяпат безизразно телевизора, чудейки се каква глупост да свършат.
И нали не съм единствената, която, ако види нещо fandom related, ще се затича към него с всичка сила и ще започне да крещи? Кажете, че не съм:D
Нещо, което изключително много мразя- финал на първата половина от сезона на някой сериал. Ехо, вие сериозно ли? И сега какво, ще трябва да чакам три месеца, за да знам какво ще стане. Или не дай си Боже да дойде краят на сезона. Тогава се чака по една година, ако не и повече!
А едно от любимите ми е да чакам някоя книга да я издадат на български, защото не мога да си я изтегля от интернет. Да, просто чудесно. Кой знае дали въобще ще я преведат. Ужас!
А някой виждал ли е българската корица на "Ние лъжците" от Е. Локхарт? Кажете, че не съм единствената, която е ужасена! С толкова голямо нетърпение очаквам да излезе на книжния пазар, обаче тази корица просто разваля почти всичко. Вярно е, че най-важно е съдържанието, но как ще чета книга, която не искам да гледам? Просто чудесно! Бих искала да чуя мнението ви за точно тази корица, защото наистина съм изумена(не в хубавия смисъл)!!!
И така, това е всичко за днес, тоест тази вечер, защото на практика вече е утре. Ох, обърках се. Както и да е, лека вечер и не забравяйте да оставите линк към своя тъмблр по-надолу!

No comments:

Post a Comment