Saturday 21 February 2015

Синдер от Мариса Мейър

Здравейте, хора!
След като тъкмо завърших Синдер, исках да направя ревю на тази прекрасна книга, която тооолкова много обичам. Не бях сигурна дали ще ми допадне, тъй като попринцип става дума за киборги иии космос, но всъщност се оказа, че това е един изключителен роман.
Този път ще направя само едно малко non spoilery ревю, тъй като съм твърде изморена за да мисля както трябва и ще взема да оплескам нещо ако започна да коментирам книгата в детайли. И така...
Е, ако още не сте се досетили става дума за момиче на име Синдер(от Cinderella- Пепеляшка), което е киборг. И не, не става дума за роботи, а за хора, които след като са претърпяли инцидент, са им сменили някаква част от тялото с друга, само че метална. Действието се развива в бъдещето в Нов Пекин и общо взето светът е твърде объркан. Планетата земя води мирни преговори с лунитяните, същества, живеещи на луната ако не сте се досетили. Има една зла кралица, зла мащеха, двете сестри от приказката са си налице(само дето едната не е злобна, а точно обратното- приятелка е на Синдер) и, естествено, приц! Влючена е голяма доза вълнение, приключения и незабравими моменти. Ако се чудите все още дали да се заловите с поредицата(въпреки, че съм убедена, че съм единствената, която още не я е прочела/завършила), не му мислете чак толкова.
Това беше от мен за днес в този късен час. Ако сте порчели поредицата вече, или само първата книга, не забравяйте да изкажете мнението си долу в коментарите и ще си fangirl-стваме заедно.
Лека вечер!
ПС ако вече сте чели поредицата, много ми е любопитно, коя ви е любимата книга.
ПС2 понеже вече реших да оценявам книгите в проценти, на тази й давам 96%

No comments:

Post a Comment