Friday 31 July 2015

July wrap up и booktube-a-thon TBR

През месец юли прочетох четири книги. В последните месеци, честно да си призная, доста ме мързи, а и си имам сериали, които да ме разсейват, но се надявам, че с този booktube-a-thon ще успея да си наваксам.

И така, първата книга, която завърших този месец, беше "Последните оцелели" на Сюзан Бет Пфефър. Наистина доста ми хареса и само чакам да излезе следващата част от трилогията *evil laughter*. А ревюто ми може да видите тук. 5/5 звезди от мен.

Следващото ми четиво беше "Всички наши места" на Дженифър Нивън, която разби сърцето ми на хиляди малки парченца... Но беше много яко, защото в книжарницата близо до нас раздаваха листчета, когато си купиш книга, има също и отбележители, а продавачите носят тениски с корицата на книгата. Повече за романа можете да прочетете тук. А аз му давам 5/5 звезди.

След като се върнах от лагера, на който не си бях взела книга (shame on me), реших да прочета "Хекс Хол" на Рейчъл Хокинс. Честно, не очаквах много от тази книга, но останах наистина приятно изненадана. Оказа се интересна и някак зарибяваща и получава 4/5 звезди.

И завърших месеца с "Наследницата" от Кийра Кас, която също приятно ме изненада, дори очарова. Очаквайте гениалните ми мисли, обобщени в ревю, в следващите няколко дни. 4,5/5 звезди.

И сега да преминем към read-a-thon- а, в какъвто за първи път взимам участие. Буквално преди половин час разбрах за него от постовете на Ева и Зин. Има седем предизвикателства, които трябва да бъдат изпълнени, като за всяко едно може да се избере отделна книга, или една да отговаря на няколко. А ето ги и тях:

1- Да прочетеш книга със синьо на корицата 
2-Да прочетеш книга от автор, който има същата първа буква на фамилията като твоята 
 3-Да прочетеш нечия любима книга
4- Да прочетеш последната книга, с която се сдоби 
5-Да прочетеш книга без да я оставяш 
6- Да прочетеш книга, която много си искал да прочетеш
7- Да прочетеш общо седем книги

За първото избрах "Железният изпит" от Холи Блек и Касандра Клеър.
За второто  предизвикателство се захващам с "Burn for burn" от Jenny Han и Siobhan Vivian.
За третото предизвикателство се спрях на третата част от поредицата "Хекс Хол", която е любима на една съученичка, а и ми дава възможността да си я довърша.
Последната ми закупена книга е "Аз съм знаменитост" на Кейти Бърчал.
За предизвикателство номер пет си избрах "Маскарад" на Мелиса Де Ла Круз.
Следващото предизвикателство ще изпълня с "My life next door" от Huntley Fitzpatrick
И за последното ще кажа "Оникс" на Дженифър Л. Арментраут, понеже от отдавна се каня да я прочета.

Ами това е, и преди да е станало твърде късно искам да пожелая на Дж. К. Роулинг и на Хари честит рожден ден и да им благодаря за това, че промениха детството ми.

Е, до скоро!



No comments:

Post a Comment