Friday 3 July 2015

June wrap up и currently reading

Не бях сигурна дали да пиша такъв пост този месец, тъй като през юни прочетох едва две книги, но все пак реших да го направя.

Първата книга я взех от Панаира, тъй като отдавна я исках, а и не можах да устоя, тъй като беше пет лева. Това е "Пророчеството на гарвана" от Маги Стийвотър. Очаквах преводът да не е добър, но се оказа точно обратното. Наистина много ми хареса историята, стила на писане, а самите герои бяха невероятни. Още се чудя дали да пиша ревю, тъй като просто не мога да опиша всичките си емоции към книгата с думи. 5/5 звезди

Вторият рома, който успях да завърша, е "Гондолата на времето" от Ева Фьолер. Много ми се четеше нещо в стил "Рубиненочервено" и ми бе отдадена перфектната възможност. Всъщност, честно казано, двете книги нямат много общо според мен освен частта с пътуването във времето. Тук е наблегнато повече на приключенията, от колкото на романса, а и стилът на писане беше по-различен, по-...тромав. 4/5 звезди.
вижте колко е невероятна 

И тъй като миналия месец започнах "Ugly love" на Колийн Хуувър, искам да кажа, че така и не я довърших. Лично за мен не е кой знае колко невероятна и ми се струва леко прехвалена, а и много не ми се занимаваше точно с този жанр.

В момента чета "Последните оцелели" от Сюзан Пфефър, която върви много добре и аз лично наистина и се наслаждавам.Всъщност се оказа, че е трилогия и силно се надявам да преведат и останалите части.

Чао!

No comments:

Post a Comment