Saturday 16 May 2015

В морските дълбини от Дженифър Донъли

Дълго се чудих как да започна това ревю, но накрая го измислих.
Хей, хора!
Днес ще коментирам "В морските дълбини" на Д. Донъли, както сте се досетили от заглавието на този пост.

Серафина е напът да стане новата владетелка на Миромара и да се сгоди  за принц Махди, когато пред нея се явява картина, сън, мистериозен и плашещ.Йелите я призовават, заедно с още пет момичета, за да спаси морския свят. Същевременно Серафина разбира, че момчето, в което е влюбена, е изцяло променено, а на всичкото отгоре се случват още куп ужасяващи неща, с които тя трябва да се справи. Но готова ли е?

Докато четях тази книга се чувствах все едно съм част от някое филмче на Дисни. Лекият стил на писателката ме грабна още от първата страница и задържа вниманието ми до последната. Героите са наистина уникални, всеки по свой си начин, а историята е доста интригуваща като са засегнати и някои по-сериозни теми.

 Впечатли ме това че авторката ни представя по един ненатрапчив начин проблемът за замърсяването на водите, нещо наистина важно, на което не се обръща достатъчно внимание според мен.

Естествено присъства и темата за приятелството, която е неотлъчна част от нашия живот. Още в началото харесах връзката между Серафина и Нийла. А след това, когато се появиха и другите три, стана ясно, че се оформя едно непоклатимо и достойно за възхищения приятелство.

Ала нека не забравяме и романса, който не присъстваше в големи количества, ала все пак го имаше. Истински ме заинтригува историята на Серафина и Махди и какво ще се случи с тях. Надявам се в следващата книга да се разкрие малко повече за взаимоотношенията им.
О, и така и не разбрах какво се случи със Силвестър, а наистина много го харесах.

Също забравих и да спомена колко бях впечатлена от Таласа, изключително красив герой според мен. Наистина допринесе много за книгата и за историята.

Препоръчвам на всеки, който си търси ненатоварващо, но в същото време интересно и приятно четиво, изпълнено с приключения.

Е, това е от мен за днес.
Чао!
ПС Отново благодаря на издателство Егмонт за предоставената ми възможност да работя с тях!

No comments:

Post a Comment