Wednesday 6 May 2015

The Disney book tag

Видях този таг в ютюб и ми хареса , тъй че защо да не го направя?

1- Малката Русалка- Герой, който е като "риба на сухо", който не се чувства на място- Според мен това е Джулиет от "Разбий ме". Все пак тя има странни способности и винаги са я избягвали, така че е идеална.
2- Пепеляшка-Герой, който претърпява голяма промяна- Ами може би Гуен от трилогията "Скъпоценни камъни". Мисля, че в края на третата книга беше някак си доста по-пораснала и променена отколкото в първата книга.

3- Снежанка- Книга, която има много различни по вид герои- Да, със сигурност веднага се сетих за "Хари Потър". Все пак от мъгъли и магьосници стигаме чак до диментори, домашни духчета и тестроли. No explanation needed.

4- Спящата Красавица- Книга, която ме е накарала да заспя- Е, ами ако съм доста изморена, често се случва да си чета, а на сутринта да се събудя с книгата отворена върху лицето ми (да, сериозна съм). Така че...може би "В морските дълбини". Но не защото е скучна, просто аз бях много изморена.

5- Цар Лъв- Герой, който е имал някаква травмираща случка в детството си- Не е като такова нещо да има в 99,9% от YA литературата. Но да кажем Синдер от "Синдер" на Мариса Мейър. Все пак са и слагали метални части вместо крак, можем да го наречем травмиращо.

6- Красавицата и Звяра- Голяма книга, от която сте били уплашени, точно защото е била много дебела, но в последствие сте намерили историята за красива- Много ми се иска да кажа отново "Хари Потър", но няма. Вместо това ще заложа на "Град от кости" колкото и странно да се стори на някои от вас.

7-Аладин- Герой, чието желание или най-съкровена мечта се изпълва, независимо дали е било за добро, или лошо- Е, Хари излезе от килера под стълбите. Добре, както забелязвате нещо ми става, но ще кажа Пърси. Той май искаше да открие баща си? Не помня, не ме съдете!

8- Мулан- Герой, който се прави на такъв, какъвто не е- Ами Уил Херондейл. Преструва се на безсърдечен и на непукист, но е мил и прекрасен.

9- Играта на играчките- Книга с герои, които бихте искали да се съживят- Ох, "Хари Потър" и "Пърси Джаксън и боговете на Олимп", и "Героите на Олимп". Нищо че вече ги споменавам за енти път.

10- Потомците на злодеите на Дисни- Любим злодей или просто недоразбран герой- Драко Малфой hands down. А да, и Уорнър, защото той май също се води "лош".

И тагвам Ана, Ева, Вик и Кая.

Чао!


No comments:

Post a Comment