Friday, 8 May 2015

The cofee book tag

Много се радвам да видя, че толкова хора правят The Disney book tag. Но се оказва, че съм била предизвикана от Ана и Кая на два тага, та като гледам тази вечер няма да скучая.Да започвам.

1. Черно: Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове- Е, ами може би "Създадена от дим и кост", тъй като на много хора не им се нрави така нареченото urban fantasy и им трябва повече време за да свикнат. А да, някои смятат корицата на книгата за плашеща също, so. 

2. Ментова мока: Посочи книга, която става по-популярна през зимата или празничен период от годината- И аз като Ана ще кажа "Хари Потър". Просто всички, включително аз, обичат да четат тези книги през зимата.

4.Двойно еспресо: Посочи книга, която те държи в напрежение от началото до края- Ами не бих казала в напрежение, но когато зачетох "Рубиненочервено" не можах да я оставя.

5. Старбъкс: Посочи книга, която виждаш навсякъде- Ами напоследък непрекъснато попадам на "В морските дълбини". О, и някаква "Близнаците Тапър отиват на война"(?). Из целия фейсбук е!

6. Хипстър кафене: Посочете книга от независим автор- Ъм, не знам? Касандра Клеър?

7. Ами сега! Аз имам безкофеиново кафе: Посочете книга, от която сте очаквали повече- "Обсидиан". Не е лоша, но очаквах мнооого повече след всичко, което се говори за нея.

8. Перфектната комбинация: Посочи книга или поредица, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна- поредицата "Саванти". Наистина обичам тези книги.

Не знам кого да тагна, защото всички са направили такъв пост освен мен, но ако някой не е, сега му се отдава възможност. 
Чао!