Friday 1 May 2015

April wrap up или как Калина все още не може да измисля правдоподобни заглавия

Хей, хей!
Та, дойде тази част от месеца-ВРЕМЕ ЗА WRAP UP.
Не знам защо, ама много обичам да правя такива постове, дори да не съм прочела кой знае колко книги през месеца.

И така, започвам с "Полулош" от Сали Грийн, дадена ми от издателство "Колибри", за което още веднъж благодаря. Ако искате да прочетете ревюто ми, кликнете тук. Предупреждавам, че не е за хора със слаби нерви, защото главният герой убива и не се мотае много-много в размисли дали това е бил правилният избор, или не. Освен това се случват куп други подобни неща, но 5 от 5 звезди, защото беше невероятна и разби душата ми на хиляди малки парченца :).

Следващата книга, отново от издателство "Колибри", е "Аз бях тук". Това е първата книга на Гейл Форман, която чета, но ми направи доста добро впечатление и горещо ви я препоръчвам. 4, 5 от 5 звезди.

И ,тъй като след "Аз бях тук" бях на контемпърари вълна, реших да се захвана с "The summer trilogy" от Джени Хан. Буквално изгълтах и трите романа за много кратко време(като се има предвид, че трябваше и да уча). Определено в основата седи любовен триъгълник, няма да лъжа, но е написан добре, много добре. Даже бих могла да заявя Касандра Клеър добре. И не е просто някаква си любовна историйка, а засяга важни теми като взаимоотношения и смърт. 4 от 5 звезди.


И последна, но не на последно място, "Рисунка за Айла". Мога ли само да отбележа, че продължавам да пиша "Целувка за Айла"? Това май е знак да препрочета Ана. Както и да е, беше чудесен край на трилогията, 5 от 5 звезди.

И ако се чудите защо на трилогията съм дала най-малък рейтинг, е, ами причината е в главната героиня, която ме дразнеше във втората и третата книга.

И така, това е засега.
Чао!

No comments:

Post a Comment